NELLI SÅGER

Nelli Såger (Kuva. Speakersforum)

Nellin puheenvuoro festareilla muodostuu start-uppien, yrittäjyyden, rohkeuden ja omiin unelmiin uskomisen ympärille! 

Inspiroiva Nelli on taustaltaan insinööri, terveysalan teknologiayrittäjä ja kokenut puhuja niin Suomessa kuin ulkomaillakin. Nykyisin Nelli toimii johtajana Mehiläisen tytäryhtiö ­BeeHealthyssä. Nellin intohimona on positiivisen muutoksen edesauttaminen – skaalautuvasti ja teknologiaa hyödyntäen. Hän uskoo rohkeaan asenteeseen, hauskan ja rohkaisevan ilmapiirin luomiseen ja uuden rakentamiseen.

OLLI KESKINEN

Olli Keskinen (Kuva. Speakersforum)

Ollin puheenvuoro festareilla on inspiroiva ja humoristinen katsaus oman työpäivän parantamiseen ja tuottavuuden lisäämiseen, toimialasta riippumatta. 

Kaikille tutun Kummeli-ryhmän perustaja ja yrittäjä on paremman työpäivän puolesta puhuja. Ollin riemastuttava puhe-esitys Parempi työpäivä on takuuvarma hitti, joka elää yleisön puheissa vielä pitkään esityksen jälkeen. Esityksen johtoajatus on, että työssä kannattaa tehdä yhä enemmän tulosta yhä vähemmällä vaivalla. Parempi työpäivä on tarina Yleisradion ja Kummelin yli 30 vuotta kestäneestä yhteistyöstä. Menestyksen taustalla on paljon työn tuottavuutta parantavia ideoita, oivalluksia ja havaintoja, joita kuulijat voivat hyödyntää omassa työssään toimialasta ja toimenkuvasta riippumatta.

TOM PÖYSTI

Tom Pöysti (Kuva. Speakersforum)

Tom tarjoaa festari-illalle puheenvuoron oman personaallisuuden löytämisestä heittämällä kehiin oman persoonan ja näyttelijän taitonsa. Illasta ei naurua ja hymyä tule puuttumaan!

Tunnettu näyttelijä on puhuja-alan pioneeri ja suomalaisen työhyvinvoinnin sekä elämänilon eheyttäjä. Monessa mukana ollut Pöysti antaa ohjeita, joiden avulla saavuttaisimme paremman itsetunnon ja menestyksen. Joskus menestyksen edellytyksenä on todellakin mokata itsensä! Virheistä oppimisen avulla voimme itse asiassa saavuttaa entistä paremman tuloksen. Pöysti käsittelee mielellään myös asiakaspalvelun kulmakiviä. Mitä voi edellyttää itseltään ollakseen parempi asiakaspalvelija? Miten erottua massasta ja jäädä asiakkaan mieleen?